Hogy lehet egy szolgáltatás lemondása után úgy lerontani a felhasználói élményt, hogy még véletlenül se akarj újra az előfizetőjük lenni? Hát így, ahogy a Cristo csinálja.
A sztori kezdetben jól indult, a Cristo Cascot fizettem elő, amihez Cristo Pro előfizetés kell. Ennek feltétele, hogy a OBDII csatlakozón keresztül csatlakozó Beat nevű eszközt bepattintsd az autóba. Innentől az alkalmazás csinál útnyilvántartást, küld push üzenetet ha elmozdul az autó, jelzi hogy mikor állsz fizetős parkoló zónában, szóval csupa hasznos dolog, bár ezek nélkül nyilván lehet élni.
Onnan kezdett rosszra fordulni a sztori, hogy pár hónappal az éves fordulóhoz képest vittem a kocsit a szokásos éves átvizsgálásra. Ilyenkor el kell távolítani az eszközt a kocsiból és lejelenteni az alkalmazásban, hogy szerviz miatt nem érhető el.
Na itt az történt, hogy kicsit elhúzódott a leadás, illetve nem is vettem észre azonnal a push üzenetet. Mikor ránéztem a telefonomra már azt látom, hogy megszűnt a szerződés, csak az álló helyzetre érvényes a Casco. Na mondom ez de jó, hívom az ügyfélszolgálatot, persze segíteni nem tudnak, újra elölről az összes adattal, fotózással kössem újra.
Megtörtént, majd rá egy hónapra jön az email, hogy felmondták a szerződésem. Semmi indoklás, semmi magyarázat. Nagy nehezen emailben jött egy válasz, hogy kivezetik a terméket.
Na és akkor a legjobb a végén jött. Ahogy említettem a Pro előfizetés előfeltétele a Casconak, így a lejárat előtti nap mivel még használtuk este a kocsit, így gondoltam, majd a hosszú hétvége után lemondom. De nem ám így, éjfélkor pontban levonták a következő éves 17.000 Ft-ot. Na mondom semmi gond, kérek visszatérítést, minden normális szolgáltató ilyenkor azonnal visszautalja a „tévesen” levont összeget.
De itt persze nem így ment, az ügyfélszolgálat első körben erősködött, hogy ezt márpedig benéztem, mert nem mondtam le időben. De ha visszaküldöm az eszközt, akkor majd jól meggondolják, hogy kaphatok-e vissza pénz. Ápr. 22-höz képest majd egy hónapig gondolkodtak rajta, mire a sokadik mail, telefon és csetüzenet után végre hajlandóak voltak visszafizetni az összeget. Szóval többet nem lesz Cristom. Pont.
Vélemény, hozzászólás?